Jak szybko schudnąć z ud?

Nie możesz wsunąć swoich ulubionych spodni? Twoje uda wydają Ci się zbyt masywne tak, że zaczynasz popadać w kompleksy?

Z drugiej jednak strony nie możesz się zebrać w sobie, ponieważ widnieje przed Tobą obraz rygorystycznej diety i morderczych ćwiczeń. Mamy dla Ciebie naprawdę dobrą wiadomość. Wcale nie musisz zwalniać się z pracy, by biegać na całe dnie na siłownię. Nie musisz także rezygnować z jedzenia.
Po przeczytaniu poniższego tekstu przekonasz się, że wystarczy do swojego życia wprowadzić kilka prostych nawyków. A one będą potrafiły zdziałać cuda!

Zacznijmy od nawyków żywieniowych

jak szybko chudnąćNie bez podstawnie mówi się, że jesteś tym co jesz. Tutaj niestety popełniamy bardzo dużo błędów. Na przykład spożywamy duże ilości soli, węglowodanów w postaci ziemniaków i białego pieczywa, czy też zajadamy się niezdrowymi i kalorycznymi przekąskami.
Rzeczywiście zrezygnowanie z dotychczasowych składników naszego jadłospisu wydaje się być nierealne. Ale nie w przypadku, kiedy szybko zapełnimy swoją lodówkę zdrowymi produktami zastępczymi. Zamiast białego pieczywa przestawmy się na pieczywo pełnoziarniste, zamiast ziemniaków jedzmy kasze oraz brązowy ryż. Jeżeli będziemy mieli chwilę słabości by zjeść coś słodkiego, to lepiej przestawmy się na owoce, bakalie, lub ewentualnie batoniki fitness z wysoką zawartością białka. Warto także zrezygnować lub maksymalnie ograniczyć ilości spożywanej soli oraz cukru. Sól przyczynia się do odwadniania naszego organizmu, negatywnie wpływając zresztą na całą gospodarkę wodną.

Systematyczne ćwiczenia

jak szybko schudnąćJakże dobrze znamy wszelkie postanowienia odwlekane w czasie: „od poniedziałku”, „od nowego miesiąca”, „od Nowego Roku”. Szykujemy się do tych ćwiczeń, jakby miała nastąpić w naszym życiu prawdziwa rewolucja.
Zastosuj metodę drobnych kroków, kilkugodzinny trening, o ile jesteś zdolna do jego wykonania, zniechęciłby Cię do jakichkolwiek zmian na długie miesiące, a nawet i lata. Jakie ćwiczenia pomogą Ci odzyskać szczupłe i zgrabne uda? A na dodatek ujędrnią skórę w górnych partiach nóg?

Do takich ćwiczeń lub aktywności zalicza się:
– skakanie na skakance – 10-20 minut dziennie
– przysiady – co najmniej 20 dziennie
– nożyce pionowe i poziome
– jazda na rowerze
– bieganie
– pływanie
– szybki marsz
– przykładowe ćwiczenie: leżąc na wznak z wyprostowanymi nogami, podnieś je wysoko. W takiej pozycji wytrzymaj przez kilka – kilkanaście sekund, a następnie opuść nogi, ale nie dotykając do ziemi, przytrzymaj nad powierzchnią przez kilka sekund, a potem ponownie unieś do góry. Całe ćwiczenie wykonaj

Porady

Ważne jest, żeby nie nastawiać się na intensywny wysiłek, aż do uczucia „osłabnięcia”, ale raczej starać się wykonywać wszelkie aktywności fizyczne w dłuższym okresie czasu, za to w umiarkowanym tempie. Postaw na systematyczność i cierpliwie czekaj na efekty, nawet jeśli przez najbliższe tygodnie nie będą one za bardzo widoczne. Krótkotrwałe zrywy niestety do niczego dobrego nie doprowadzą, a wręcz ściśle łączą się ze słomianym zapałem.